Wednesday, September 2, 2009

Penang muram

 Salam...

Hari ni sejak pagi...di Penang ni
cuaca muram jer...Rahmat utk yg berpuasa..
tapi ada keluhan sikit pada ibu2 yg menjemur kain-baju tu...
bersyukurlah dengan RahmatNya...

Tak der apa nak tulis..
tapi nak kena tulis jugak...
Pasal Kenaikkan minyak tu..

aku betul2 tak puas hati...
bila Menteri kata minyak dunia dah naik sampai 82USD/setong..
aku pun cepat2 ler bukak Chart Broker forex yg ada tunjuk jual/beli OIL ni..
tak der pulak naik sampai 82USD...Maxima pun dalam 74USD jer..
Masa aku tulis ni aku tengok lagi sekali..semalam Close kat 67.83USD
Harga kat mana Menteri ni tengok???
kalau ada sesiapa leh tunjukkan kata mana ada price 82USD amat berterimakasih ler aku ni..

terpaksa ler pakai RON95...
mintak kereta aku mampu menerima nyer dengan relanya..
jangan ler dia meragam lak...

ok ler..sampai sini dulu..

2 comments:

Anonymous said...

macam ni lah rakyat. Suara waktu PRU saja

Ash n Jam said...

rakyat didahulukan